Als houder van een persoonsgeboden budget (PGB) krijgt u voor het hebben van een PGB steeds meer te maken met regels en papierwerk. Het overzichtelijk en op de juiste manier administreren van de inkomsten en uitgaven is van essentieel belang voor u en de verantwoording naar het Zorgkantoor.

VDL advies biedt u ter ondersteuning hiervoor de volgende vormen van diensten:

Controle

U bent zelf in staat om het beheer van de administratie te voeren, maar vindt het prettig om zo nu en dan de gegevens te laten controleren. VDL advies verzorgt deze werkzaamheden voor u.

Beheer en verantwoording

Naast de controle van de administratie, worden ook het beheer van de administratie en de verantwoording naar het Zorgkantoor geregeld.
Maandelijks wordt u door middel van een rapportage op de hoogte gehouden van de financiële stand van zaken.
Minimaal eens per kwartaal is het wenselijk persoonlijk met u de stand van zaken door te nemen.

Aanvullende werkzaamheden

PGB-houder begeleiden met zijn/haar geldzaken
Loonadministratie of opting-in aanvragen bij de SVB
Ondersteuning bij intensieve controle
Belastingtechnische ondersteuning
Belastingaangifte verzorgen


VDL advies verzorgt op een professionele manier uw adminsitratie, waardoor u zich geheel kunt richten op de kwaliteit van de geleverde zorg.






 

                       

Postbus 60334 • 1320 AJ • Almere • 06-48 10 54 59 • email@vdladvies.info